Case

Content in de hoogste versnelling voor 24/7 drive

Een merk dat rijdt op content

Content creation
Social media
Advertising
Employer Branding

De samenwerking met 24/7 drive is er eentje van het eerste uur. Nog voor Captiv officieel bestond, mochten we al meebouwen aan hun marketingverhaal in België en Nederland.

24/7 drive is dé specialist in chauffeursdiensten, actief met kantoren in Vlaanderen, Antwerpen en Limburg. Hun sterkte? Altijd de juiste chauffeur op de juiste plek, voor zowel bedrijven als particulieren. Een dynamisch bedrijf met een duidelijke missie: mobiliteit slimmer en flexibeler maken.

Onze rol
We ondersteunen het marketingteam van België én Nederland met alles wat hen digitaal vooruit helpt:

  • Contentcreatie die het verhaal van hun chauffeurs en klanten tastbaar maakt.
  • Social media beheer om hun merk 24/7 zichtbaar te houden.
  • Gerichte campagnes voor rekrutering en branding.
  • Grafische uitwerkingen die hun communicatie herkenbaar en consistent maken.
  • Van zomeractie tot event
    Of het nu gaat om een ludieke zomeractie, een strakke rekruteringscampagne of de verslaggeving van een event: wij zorgen ervoor dat hun content creatief, authentiek en doelgericht is.

    Bekendste campagne
    Onze meest opvallende campagne? Die voor de rekrutering van chauffeurs voor Albert Heijn. Een actie die telkens meer dan 100 sollicitaties oplevert en die we ondertussen jaarlijks herhalen. Een mooi voorbeeld van hoe slimme campagnes direct resultaat kunnen boeken.

    Het resultaat? Een langdurige samenwerking waarin 24/7 drive online net zo flexibel en aanwezig is als op de weg.

    Andere cases

    thumbs up emoji icon
    Bekijk alle cases

    Content strategie voor Jeanne d'arc HR

    Employer branding met koersbenen voor Like My Bike

    Prima contentstrategie voor Prima Clean