Case

Fruitige social media strategie voor Mirabel

Fresh, fruity & full of flavour, ook online.

Advertising
Social media

Pure smaakbommetjes op basis van vers fruit, kruiden en specerijen.
Een natuurlijk geconcentreerd product dat barst van karakter, en net dat mocht ook online voelbaar zijn.

We gingen aan de slag met:

🍋 Content creatie – Van frisse lifestylebeelden tot productshots en shortform video’s die zin geven om meteen te gaan mixen.

📱 Social media beheer – We vertaalden de merkidentiteit naar een herkenbare grid met pit.

🎯 Advertising – Gerichte campagnes om nieuwe fans te laten proeven van het Mirabel-verhaal.

🎥 Vervolgens gingen we aan de slag met contentcreatie:

  • Reels die het productieproces in beeld brengen
  • Frisse, zomerse shots op locatie
  • En stylized productbeelden in onze eigen Captiv studio

Zo creëren we een visuele taal die zowel het artisanale als het hedendaagse van Mirabel uitstraalt.

Van styling tot storytelling: alles aan Mirabel moest even ‘fresh & fruity’ zijn als wat er in de fles zit.

"Ik ben super content ben met jullie werk, vooral de goede opvolging en afwisseling van je posts, je leuke ideeën en originele berichten, de mooie fotografie en filmpjes, echt super! Ook de tijd die je neemt om te luisteren en oplossingen te bieden als ik het even niet meer weet😅. Dus dikke dank u wel, op naar nog een lange samenwerking😉."

Heike, Mirabel

Andere cases

thumbs up emoji icon
Bekijk alle cases

Employer branding voor Declerck Schrijnwerk

Contentcreatie voor Immo Francois

Employer branding campagne voor BM Center